December 08, 2004

Niet mijn schuld!

Vriend was bij zijn ouders geweest gisteren. Vandaag pakte ik het decemberkraslot. Ik had netjes elke dag maar één vakje open gekrast. Totdat Vriend vandaag zei: "M'n ouders hebben niets gewonnen, m'n opa een tientje, en m'n zusje zegt dat ze 'em nog steeds niet helemaal opengekrast heeft".

Oh! Wat zij kunnen, kan ik ook! Krassen, krassen, krassen! "Oh, nog een bel! (5000 euro bij 9 bellen) Oeh, nog een bel! Whieieie, nog een bel!!". Met nog één vakje te gaan hadden we voor drie rijtjes nog maar één plaatje nodig. Maar helaas, ik kraste een plaatje wat we nog geen één keer hadden.

Ben ik blij dat ik het nu toch maar snel gedaan heb! Dat had de laatste decemberdagen veel spanning op kunnen leveren! Wie geeft mij nog een lot cadeau?!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home