December 07, 2004

Afgang

Zondag was de veiling van 'Het Blok'. Wat een blamage! Er was maar één appartement dat een aardige winst heeft opgeleverd, voor de rest viel het vies tegen. Echt zielig vind ik dat voor de mensen die mee hebben gedaan. Je werkt al die weken, je levert een mooi huis af, je verkoopt ínclusief inrichting, en nog levert het niets op. Appartementen in het hartje van Amsterdam, ingericht en al, en de gemiddelde prijs is 230.000 euro. Oke, ik zou het ook niet kunnen betalen, maar toch! Als je zo'n huis koopt kun je het na een paar maanden volgens mij al met winst verkopen. De omwonende appartementen (die nog niet eens af zijn) staan namelijk gewaardeerd op 280.000 euro, zónder inboedel. De laatste uitzending van 'Het Blok' was niet erg leuk om naar te kijken...

2 Comments:

Blogger moos said...

inderdaad het was kl*te!!! ZO zielig voor Nannete en Elmar. Uitgesloofd voor niks! NET5 SUCKS.

12:47 PM  
Blogger ploenk said...

ik geloof ook nooit dat er een vervolg komt, wat ik wel al ergens gelezen heb.

12:59 PM  

Post a Comment

<< Home