December 03, 2004

Frank is the man

Jaja, afgelopen zondag was de uitslag van expeditie Robinson. Geen eilandleven meer op de buis, maar enkel spelletjes. Beetje saai, maar toch nog spannend genoeg om te blijven zitten om er achter te komen wie de winnaar zou worden.

Ik was blij dat Marjolein er uit ging, die vond ik namelijk ietwat achterbaks af en toe. Mijn top twee was Frank en Shandinella. Helaas waren het Frank en Matthias die in de finale zaten. Gelukkig heeft Frank gewonnen.

Alleen de manier waarop vond ik stom. Stemmen door de gebruikers thuis. Bellen en sms'en. En dan steeds dat mens bij het schermpje waar de balkjes vol moesten lopen tot een bepaald percentage, om te kotsen!

Nou ja, dat hebben we ook weer gehad. Nu eerst weer Peking Express, en volgend jaar de speciale veteranen expeditie. Ik heb er nu al zin in!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home