November 26, 2004

Stage!

Ja hoor, ploenk heeft gekozen. Na gebruik van een lijstje met positieve en negatieve punten (was nodig om te maken, want de keuze was heel lastig) ben ik er uit. Ik ga stage lopen bij baribal in Amersfoort. Zie www.baribal.nl.

Wat ik daar precies ga doen is nog onbekend. Wel krijg ik een specifieke opdracht. Hoogstwaarschijnlijk ga ik me ook bemoeien met de site. Die moet namelijk een vernieuwing ondergaan. Dat lijkt me wel leuk! Ook kan ik redactioneel werken met het tijdschrift en het vakantieboek. Ik heb er zin in.

Nu nog even kijken of ik er nog een stagevergoeding mee kan krijgen. Das ook altijd wel handig. Want naast een 40-urige werkweek lijkt het me niet fijn om ook nog bijbanerig mijn geld te verdienen.

Als er iemand nog een stageplek nodig heeft: ik heb er nog 2 in de aanbieding waar ze daar wel positief tegenover staan. Mail me!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home