November 14, 2004

Spierpijn!!!

Elk jaar zijn Vriend en ik weer een jaar langer bij elkaar. Onze 'verjaardag' is eind januari. Tot voor nu gingen we dan het weekend voor of het weekend na 'de datum' een weekendje weg. Zo zijn we in Brussel en in Rotterdam geweest. Allebei de keren was het weer niet echt denderend. Daarom besloten we deze keer twee maandjes eerder weg te gaan. We wilden iets speciaals gaan doen in plaats van gewoon een stad te bezoeken. Zo kwamen we uit bij een snowboardarrangement van een Stayokay jeugdherberg.

Ik moet zeggen: erg leuk! De jeugdherberg zelf was een fiasco: slecht geregeld allemaal en het eten was niet echt goed. Maar skiclub Dordrecht was wel echt top. We kregen privé-les van twee jongens van een jaar of 14, 15, 16. Sta je daar midden op de berg te wankelen terwijl zo'n jongetje je handen vasthoudt en je wel even 'vertel' hoe je dat 'doe' als je 'val'.

Onze eerste les op vrijdagavond was gewoon spannend en ging wel aardig. De tweede les op zaterdagmorgen was aan de ene kant leuker, maar aan de andere kant eigenlijk wel moeilijker. Zondag mochten we nog een keer komen, maar we hadden zo'n spierpijn dat het ons niet erg leuk meer leek. Ondertussen heb ik nog steeds spierpijn in mijn buik en mijn bovenarmen. Misschien dat de echte wintersport nog maar een tijdje moet wachten...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home