November 09, 2004

Kralen

Voor mij verjaardag kreeg ik van m'n moeder een kaart. Daar stond een mooi verhaaltje op en de toezegging dat ik een sieraad zou mogen uitzoeken. Als "symbool" ter ere van mijn 21e verjaardag.

Na een middag door de stad gelopen te hebben, was ik nergens echt tevreden mee. Uiteindelijk kwamen we bij een kralenwinkel. Daar verkochten ze ook sieraden. Maar ook die waren niet naar wens.

Toen zag m'n moeder het bordje met "workshop". Zodoende ben ik samen met mijn vriendin M. op een donderdagavond daar heen gegaan en hebben we allebei een (totaal verschillend) sieraad gemaakt.

Ik heb gewoon een geregen ketting met allemaal gekleurde kralen. Zoiets waar je dagen naar kunt zoeken maar het toch nooit vind. En nu heb ik hem!

Helaas bleek hij bij thuiskomst al stuk. Later ben ik terug gegaan naar de winkel en heb ik hem gemaakt. Ook deed ik er nog drie extra kralen bij omdat ik hem toch wel wat te strak vond. Nu is hij helaas weer iets te groot. Ik weet nog niet zo goed of ik hem nu weer zal "verbouwen". Ik denk het niet, voor de zomer bij een mooi hemdje staat hij vast fantastisch. Ik kijk er nu al naar uit.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home