November 03, 2004

Stukkie rijden

Afgelopen zaterdag ben ik met de auto van m'n moeder op stap geweest. Ik heb hem geleend alleen maar met het doel om wat te rijden. Want ik moet mijn rijkunsten natuurlijk wel een beetje op peil houden. Heel goed ging het niet: de auto van mijn moeder is eng. Ik kan nog niet zo goed overweg met die koppeling. Daardoor trek ik veel te langzaam op, waar ik weer zenuwachtig door word omdat er allemaal auto's achter mij staan die snel willen en dat ook kunnen.

Als eerste gingen we boodschappen doen; om toch maar een beter doel te hebben dan zomaar wat rond te rijden. Daar moest ik inparkeren, dat ging voor geen meter. Gelukkig was de parkeerplaats wat achteraf, waardoor niemand mijn hoofd steeds roder kon zien worden.

Nadat de boodschappen thuis hadden gebracht gingen we wat geleende klapstoelen terugbrengen naar m'n moeder. Daarna wilde ik ook nog wat rijden, maar al snel had ik daar helemaal geen zin meer in; ik vond het wel genoeg voor die dag.

Weer thuis ging het parkeren weer niet zo goed, dus reed ik nog een extra rondje, en daarbij reed ik bijna twee scooters onderuit (gelukkig kwam ik wel van rechts). Ik had het helemaal gehad. Een uurtje later brachten we de auto weer terug en toen ging het gelukkig wat beter. Alleen dat parkeren weer...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home