November 21, 2004

Open dag

Gisteren heb ik meegeholpen op de open dag bij mij op school (voor m'n eigen opleiding). Voor de verandering eens nóg vroeger m'n bedje uit op zaterdag. Om kwart voor negen stond ik op school, klaar voor de start. Eerst nog even opbouwen en om tien uur kwamen de eerste mensen. Ik stond achter de ontvangstbalie. Daar kregen mensen een infopakket en een enquête. En natuurlijk doorverwijsinformatie. Als ze vervolgens de ingevulde enquête weer inleverden, kregen ze een T-shirt. Best geinig om te doen. Voor even. Op een gegeven moment ben je het zat en wil je wat anders. Toen mocht ik bij de stand van mijn profiel gaan staan. Daar kon ik specifieke vragen beantwoorden over mijn opleiding. Ervaringen, lesinfo, werkmogelijkheden. Erg leuk. Om drie uur stond ik weer buiten met twee T-shirts, een boek, een pen én een stapeltje nieuwe kennissen en connecties met docenten. A Fruitfull Day!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home