November 16, 2004

Stage

In de eerste week van oktober ben ik heftig bezig geweest met het schrijven van sollicitatiebrieven. Eerst eentje schrijven, aan m'n mentor laten zien, aanpassen en vervolgens een aantal passages herschrijven voor brieven naar andere bedrijven. Ik ben er wel een tijdje zoet mee geweest.

Naar 38 bedrijven heb ik een mailtje gestuurd met de vraag of ik kans maakte met het sturen van een sollicitatiebrief. Daarvan hebben er 30 gereageerd. Waarvan 8 positief. Na het sturen van die brieven bleven er nog 4 bedrijven over die mij wel op gesprek wilden hebben. Eentje viel er van mijn kant al af omdat ik de helft van de tijd thuis zou moeten werken.

Inmiddels ben ik anderhalve maand verder. Vorige week heb ik een gesprek gehad bij Kidsgids, een bedrijf in Amsterdam dat jaarlijkse vrijetijdsgidsen uitgeeft voor kinderen en hun ouders. Vandaag was ik bij dorizon media in Castricum, een uitgever van vijf reistijdschriften. Volgende week ga ik nog naar baribal in Amersfoort, dat is een bedrijf die iets doet voor kinderen met interesse in indianen. Alle drie erg leuke dingen.

Waarschijnlijk zal de keuze die ik moet maken moeilijker zijn dan alles wat ik moet hebben ondernemen om tot hier te komen...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home