November 28, 2004

werken = geld

Nou, ik had me dus voor zes dagen aangemeld bij monsterscore. Daarvan werd ik er twee ingedeeld. Ik moest ook naar een voorlichtingsavond (onbetaald), om uitleg te krijgen over het merk (t*lf*rt) en de actie. Het was een prutavond (tijdens etenstijd) en een prutactie (met een raar bouwwerk rondlopen). Hopelijk lezen ze dit niet, want ik ga nog veel ergere dingen zeggen. En wel nu: Het Was VerSchriKKeLijk!!

Je loopt met een grote rode rugtas op je rug. Met een vlag er op! Van onder uit de rugtas lopen twee metalen buizen langs je lichaam naar voren. Op de buizen zit een plateautje. Met daarop een laptop (een zeer gave, dat wel). Je spreekt mensen aan, maar ze doen alsof je niet bestaat (zoals ik zelf ook altijd doe). Pijnlijk dat mijn lager-dan-heupen-maar-hoger-dan-benen-aan-de-zijkant-van-lijf-plek was! Is! Nog net geen blauwe, maar wel rode plekken. En de dag erna ook spierpijn.

Ik ben blij dat ik maar 2 dagen ben ingedeeld en ik denk ik de toekomst wel honderd keer na voordat ik ja zeg op een actie. Dan maar wat minder geld.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home