December 05, 2004

Heb ik dat nog een keer?!?!

Na mijn vrijdagmiddagincident snijd ik vervolgens op zaterdagmiddag bijna mijn duimtopje er af met de kaasschaaf. Ik moest in eerste instantie keihard lachen: "Wat een eikel ben ik toch!" Maar eigenlijk ben ik niet zo blij. Het ziet er niet echt lekker uit. Daarnaast is mijn verbandje met het douchen nat geworden en moet ik het nu gaan doen met een pleister, lijkt me ook niet echt veilig.

Dat douchen was trouwens ook een ramp... zucht. Voet in plastic zak, duim in plastic zakje, klapstoel onder de douche. Heet oeh ah, heet, koud, argh! Je haar wassen met een dikke duim is lastig. Zittend op een stoel gaat de rest ook niet zo makkelijk en zo'n waterstraal staat ineens permanent verkeerd gericht. En toen ik klaar was zat er een plasje water in mijn plastic zak bij m'n voet. Wat een hel!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home