December 08, 2004

The Incredibles!!

Afgelopen donderdag zou ik een vergadering hebben. Maar die ging niet door. Dus ging ik maar weer eens naar de bios. (De laatste keer dat ik in de bioscoop een film heb gezien was in juli: Shrek 2. De keer dáárvoor was in januari: Finding Nemo.) Vriend en ik wilden "The Incredibles" namelijk graag snel nog een keer zien. We zijn namelijk Pixar/Disney-animatie verslaafd (naja, niet helemaal, maar you get the point).

We fietsen over de Vaartweg. Het is er erg druk, dus we gaan de stoep op. Daar maakt Vriend een rare draai, kijkt achterom en zegt "pas op, het is daar glad". Vervolgens blijkt dat het helemaal niet glad is, maar dat z'n stuur los zit. Het is een groot vraagteken hoe dit mogelijk is, maar lopend gaan we verder. Net op tijd komen we aan in de bios. Net op tijd volgens de starttijd dan, want vervolgens zitten we nog twintig minuten reclame en voorfilmpjes te kijken. (Dan weet ik ineens weer waarom ik zo weinig naar de bioscoop ga, tevens achttien euro lichter en straks ook nog een pauze in het vooruitschiet.)

De film is leuk! Niet geweldig, zoals ik Shrek 1 vond, niet hilarisch, zoals ik Chicken Run vond en niet gaaf, zoals ik Monsters Inc. vond, maar gewoon leuk! dus. Ik ga verder maar niet recenseren, ik zou zeggen: ga zelf kijken!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home