September 14, 2006

Verkoudheid is voor mietjes!

Gisteren was ik algeheel brak. Ik was al niet helemaal 100 toen ik opstond (rood, jeukend oog en een snotneus), maar het werd alleen maar erger met keelpijn en gewoon, zoals ik al zei, algehele brakheid. Met moeite kwam ik de dag door met 's morgens een afspraak ("Mijn gegevens zijn vanmorgen compleet en correct bevonden. Over twee weken ga ik binnen kijken en beslissen, spannend!") en 's middags een afspraak. Mijn avondafspraak moest ik afzeggen. Om half tien viel ik als een blok in slaap om vanmorgen om half acht bruut door de wekker gewekt te worden. Airconditioning, WIE heeft het uitgevonden...

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Willis Haviland Carrier

10:19 PM  
Anonymous Anonymous said...

Je kunt je ook afvragen wie bedacht heeft dat een werkdag zo vroeg moet beginnen!

Wel zorgen dat je zaterdag weer fit bent, veel slapen dus!!! =)

12:15 AM  
Blogger ploenk said...

ReToRisch!

Maar vroeg, naja, dat viel ook wel mee, ik ben gewoon niet zo'n ochtend.. eehh opstaansmens!

GENOEG slapen doe ik trouwens altijd al, nu was het gewoon VEEL! ;)

11:54 PM  

Post a Comment

<< Home