September 12, 2006

De ochtend van mijn eerste werkdag

7.30 De wekker gaat.

7.49 Ik droom. I. ligt in het ziekenhuis. Nee, ik lig ik het ziekenhuis. Nee, ik zit ziek in de auto bij Moeder en J. Nee, ik loop in een zwemparadijs. Wel nog steeds ziek, maar niet zo erg meer. Om het echter te laten lijken ondersteun ik mijn linkerarm met mijn rechterarm.

7.50 Ja, ik was inderdaad weer in slaap gevallen. Nu word ik wakker. Mijn linkerarm slaapt wel nog steeds. En niet zo'n beetje ook. Ik heb me verslapen, ik heb haast, maar de eerste paar minuten kan ik niets met mijn linkerhand doen. Handig.

7.55 Kleding aan, beetje muesli naar binnen, peer in de rugzak, waterflesje vullen, tanden poetsen en naar de wc.

8.05 Ik race naar het station.

8.13 Phew, de trein vertrekt en ik zit erin. Goedemorgen!

1 Comments:

Blogger ploenk said...

Ook als je jezelf wel meteen met dichte ogen omhoogtrekt als de wekker gaat is het mogelijk dat je je nog moet haasten :S

7:34 PM  

Post a Comment

<< Home