September 05, 2006

Af-Stu-De-Ren

Vandaag het tweede 'afstudeeropdrachtgesprek' gehad. Gister met mijn StudieLoopbaanBegeleider, vandaag met een docente die daadwerkelijk verstand heeft van het medium internet. Gisteren was het dramatisch, vandaag scheen de zon een beetje meer. Nog steeds heeft het geen goede probleemstelling opgeleverd, maar ik voelde me in ieder geval niet weer completely flabbergasted en terneergeslagen.

In allerijl heb ik een cool bedrijf een mail gestuurd om te vragen of ik mijn afstudeeropdracht aan hun tijdschrift en website kan verbinden, maar helaas waren ze niet zo cheery en happig als ik had gehoopt. Dus... wat ik morgen precies ga doen weet ik nog niet helemaal. Misschien word ik gebeld dat ik een baan heb, dat zou leuk zijn. En anders moet ik maar gewoon vast wat 'vooronderzoek' gaan doen, komt goed.

2 Comments:

Blogger Richard said...

Ploenk, zet anders wat duidelijker neer wat je precies voor afstudeerproject zoekt? Misschien zijn er wel meelezers met connecties hier of daar?!

11:45 PM  
Blogger ploenk said...

Dat is weeeee too moeilijk uit te leggen...

12:28 PM  

Post a Comment

<< Home