September 04, 2006

Werken kreng!

Vandaag heb ik me ingeschreven bij Adecco, daar gaan ze achter wat banen aanbellen, vorige week heb ik me ingeschreven bij www.redactieco.nl en volgende week heb ik een gesprek bij Mediaflex Job Support. Het kan haast niet anders of ik heb binnen een maand een baan. Hopelijk is het een van de leukere...

Redacteur/vertaler Engels-Nederlands, Amsterdam
Het bedrijf is bezig Engelstalige producten te lokaliseren voor de Nederlandse markt. De werkzaamheden bestaan uit het vertalen van bestaande Engelse teksten naar het Nederlands en het schrijven van korte (Nederlandse) teksten. Geboden wordt een tijdelijke fulltime opdracht voor ongeveer een maand.

Airtime planner, MTV, Bussum
Als Airtime Planner ben je verantwoordelijk voor de planning en administratieve verwerking van spotzendtijd op de zender. Dit betekent dat je dagelijks bezig bent met: binnen de deadlines inboeken van spotaanvragen in overeenstemming met de geldende afspraken en contracten; monitoren van "rating based" campagnes om er voor te zorgen dat het juiste aantal GRP's wordt geleverd, enz. Geboden wordt een tijdelijke fulltime functie voor ongeveer vier maanden.

Administratief medewerkster, Mexx, Houten
Alle voorkomende administratieve taken. Postbehandeling, gasten ontvangen, kopieren, email afhandeling, orde van het kantoor bewaken. Je bent accuraat, fulltime beschikbaar voor een maand en enthousiast.

Webredacteur, Funda, Amsterdam
De organisatie gaat over naar een nieuwe website. De tijdelijke medewerker zet bestaande webteksten over van de oude naar de nieuwe site en corrigeert de teksten waar nodig. Geboden wordt een korte opdracht voor 20 uur per week in de maand september. Starten per direct.

2 Comments:

Blogger ploenk said...

De eerste is al vervuld...

12:26 PM  
Blogger ploenk said...

En morgen ga ik op gesprek voor de laatste...

6:20 PM  

Post a Comment

<< Home