September 07, 2006

Baan!

Dat heb ik goed geregeld! Nouja, je kunt je altijd afvragen of het niet beter was geweest om nog even te wachten op iets, euhm, beters (4 mnd, 4 dgn pw). Maar ik vind het prima zo en we zien later wel weer verder. Waar ik het over heb? Een baan! Een tijdelijke (1 mnd) parttime (3 dgn pw) baan. Joehoe!

Maandag: Mail binnen: Met spoed gezocht!
Dinsdag: Reageren op mail: Ik wil!
Woensdag: Gebeld worden: Kun je morgen op gesprek?
Donderdag: Op gesprek: Meteen worden aangenomen.
Vrijdag: Meteen beginnen!
Ohnee, dat kwam net niet goed uit, maar zo was het wel bijna geweest :D

Mensen, ik begin dinsdag als 'webredacteur' bij Funda. Voor drie dagen per week. Geen idee wat ik verdien, maar dat maakt me niets uit. Ik heb een baan!

We hebben de H, we hebben de O, we hebben de E, we hebben de R, we
hebben de A: HOERA!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Congratz :D Cool, dat wordt een beetje bloggen voor funda? da's best een leuke baan eigelijk :-)

1:10 PM  
Blogger ploenk said...

Neeeeee, het klinkt cooler dan het is ;) Ik moet de content van de oude website overzetten naar de nieuwe website :D

2:40 PM  
Anonymous Anonymous said...

Hm, dus je wordt eigenlijk gewoon een tiepmiep die goed is met ctrl-c en ctrl-v? ;-)

3:35 PM  
Blogger ploenk said...

Probably ;) We zullen zien, we zullen zien.... :)

5:10 PM  
Anonymous Anonymous said...

oh ooh nu moet je wel op tijd je bedje uit en kun je niet meer uitslapen

9:12 PM  
Blogger ploenk said...

Haha, ja, dat moet je ervoor over hebben he ;)

11:37 AM  

Post a Comment

<< Home