September 11, 2006

Heavy!

Ben je een weekendje weg, ligt je hele brievenbus vol Belangrijke Brieven.

1. Info van het uitzendbureau
Dit moet je invullen, dat krijg je betaald, dat moet je kopieren, dat moet je invullen en dat moet je opsturen. Alles liever nog vandaag dan morgen.

2. Brief van de belastingdienst
Je moet een kopie maken van je verzekeringspolis om aan te tonen dat je wel verzekerd bent.

3. Uitnodiging van de woningbouwvereniging
We hebben een tijdelijke woning in de aanbieding. Als je interesse hebt moet je voor overmorgen een afspraak maken en dit en dit en dit en dit meenemen.

Mijn dag begon dus vroeg. Dingen opzoeken, dingen uitzoeken, dingen kopieren, die bellen, die bellen, langs bij het gemeentehuis, langs bij de belastingdienst, dit invullen, dat invullen en langs de brievenbus. Phew!

Wat betreft punt 3: Ik heb een afspraak gemaakt om te kijken of ik uberhaupt in aanmerking kom, pas daarna kunnen we gaan kijken bij de woning en kan ik bepalen of de woning voor het bedrag dat er gevraagd wordt, interessant genoeg is voor mij.

De vakantie is voorbij, de rust is niet wedergekeerd, maar de betere tijden komen eraan!

Iemand een stofzuiger, vriezer, wasmachine, tafel, stoelen, pannen, kledingkast, gasfornuis en helpende handen in de aanbieding?

3 Comments:

Blogger ploenk said...

Mijn gegevens zijn vanmorgen compleet en correct bevonden. Over twee weken ga ik binnen kijken en beslissen, spannend!

10:41 AM  
Blogger Richard said...

cool! waar ?

8:44 PM  
Blogger ploenk said...

Hilversum Noorrrd, op de onderste verdieping van een drieverdiepingappartementendinges. Maarja, dus, nog niet gezien, en tijdelijk, enzo, maar hoop dat het wat is.

7:32 PM  

Post a Comment

<< Home