August 16, 2005

Fotoalbum deel XI

Fockerdiefockfockfockfock! Dat ga je niet menen! Het laatstgekochte fotoalbum is gewoon óók nog te klein! Nou ja, niets aan te doen, een grotere kopen dan maar. Jammer genoeg komen we niet thuis met een mooie zilveren, maar met een saaie zwarte.

Als ik al m'n spulletjes heb klaargelegd en al een paar pagina's heb beplakt, schrik ik me wezenloos. AAaAaRrRrrGgGgHhHh!!!! NEEEEE!!! NEEEEE!!! Jawel, het is waar, na alle voorbereidingen en vele uren werk, ben ik verkeerd begonnen. Niet in de breedte, maar in de lengte.

Het is geen optie om het boek een kwartslag te draaien en verder te gaan. Bladen eruit halen kan ook niet. Dan vallen er legen plekken en dat is lelijk. Het kan sowieso niet, want het zal geheid mislukken. Als ik achterin begin is het ook lelijk én het is focking veel werk, want dan kan ik voor de vierde keer de foto's gaan verplaatsen.

Optie 1 - in dit boek blijven werken - is dus eigenlijk helemaal geen optie. Dus waarom doe ik dan zo moeilijk en zit ik al EEN UUR te bedenken wat ik zal gaan doen? Omdat een nieuw boek kopen zonde is. Dat wordt dan al het derde boek. Zonde van het geld.

NOU EN?! Geld is maar geld! Ik ga NU met mijn chagrijnige kop op de fiets zitten en mijn geld uitgeven aan een derde fotoalbum

En als 'ie eindelijk klaar is, dan zal *** de hele wereld hem zien!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home