August 06, 2005

Ardennen - dag 6

The End

Om acht uur gaat de wekker alweer. Ik stap naar buiten, bekijk de lucht en voel aan de tent. Het weer wordt namelijk steeds slechter en slechter, dus als de tent relatief droog is, vertrekken we vandaag. Als het zou regenen om acht uur, had ik mijn bedje weer in kunnen duiken. Maar helaas, we moeten doorzetten, vandaag wordt onze vertrekdag. Om 13.00 vertrekken we. De auto is weer proppievol.

Om half vijf zijn we weer thuis. De jongens gaan naar huis om te douchen en ik ga mee met Zus, waar we een door Broer aangerichte ravage aantreffen. We pakken onze spullen uit en nemen ook een douche. Om zeven uur zitten we in een restaurantje in de stad. Schoon en fris. Wat kan het leven toch fijn zijn.


Uitspraken

A.: Mag ik uit de categorie bestek een lepel?

Zus: Nippie!

Ploenk: Ben jij mal?!

I.: Het maakt mij niets uit.


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Hee Linda, ik wou even zeggen dat ik het erg leuk vind om je stukjes te lezen. Niet specifiek deze hoor, maar gewoon, het totaalplaatje zegmaar!! :) Echt hip!

Groetjes, Richard

11:05 PM  
Blogger ploenk said...

Thank you! Ik vind het ook heel erg leuk om te schrijven hoor :) Maar het is wel tof om er af en toe iets over te horen.

9:55 PM  

Post a Comment

<< Home