August 01, 2005

Ardennen - dag 1

Waar ben ik aan begonnen?

Aiaiaiaiai, die spullen gaan noooooit passen! Fuckiefuck, wat neemt die tent veel ruimte in beslag! Bye bye klapstoelen, jullie passen niet meer... Wat zit er allemaal in jouw tas?! Wat heb jij een megabergschoenen zeg! "Oh oh oh,waar ben ik aan begonnen..."

Sjoet! Dat die ene achterband er wat pips uitzag, oké. Maar een bandenspanning van 1.1?! Dat we het levend gehaald hebben met al die kilo's! (Nee, niet tot in de Ardennen, tot de benzinepomp om de hoek.) Argh, dat wordt dagelijks bandjes pompen. "Waar ben ik aan begonnen?"

Al die spullen, al die kilo's, al die mensen in m'n auto en ohja, ik moet ook nog rijden! Bij Antwerpen is het feest. Omleidingen, smalle wegen, spanning en sensatie! "Aaaaah! Waar ben ik aan begonnennn?!!"

"Goedenmiddag, jullie hebben gereserveerd voor in het bos, willen jullie dat nog steeds?" "Ja" "Oh, hahaha, nou, jullie mogen ook 'hier' gaan staan, we horen het straks wel" We staan 'daar' in de regen onze tent op te zetten. "Ik ben er aan begonnen, en ik zal het afmaken ook!"

0 Comments:

Post a Comment

<< Home