September 01, 2004

Televisie kijken

Vorig schooljaar keek ik niet zoveel tv. Ik had er nooit tijd voor en eerlijk gezegd ook nooit zin in. In de vakantie is dat veranderd. Ineens had ik zeeën van tijd. Die niet te vullen waren met enkel de leesmap eens bekijken. Dus ben ik weer actief tv gaan kijken. Wel voordelig dat ik het hele jaar niets gevolgd had behalve "Peking Express", want het waren allemaal herhalingen.

De eerste week ontdekte ik "Strong Medicine", een ziekenhuisserie op Net 5. Dat kwam elke dag na het avondeten. Al heel snel was het afgelopen. Toen ik op vakantie was ontdekte ik "Mysterious Ways", een mysterieserie op Belgie 1. Dat kwam elke avond tussen half twaalf en twaalf uur, zonder reclames tussendoor. En nu: niets meer. Gelukkig komt het elke zaterdag nog op Yorin.

Maar nu het goede nieuws: het nieuwe televisieseizoen is weer begonnen! Dus ondanks dat er heel veel leuke dingen zijn verdwenen, komt er ook nog een hele hoop voor terug! Méér "Gilmore Girls", en op schappelijkere tijden. Een nieuwe "Expeditie Robinson". En eindelijk kunnen we zien of "Het Blok" ook interessant is. Verder zijn er natuurlijk nog de nodige series als "The dead zone", "Crime scene investigation", "Diagnosis murder", "Suddenly Susan", "Halifax", "Law & order" en "Will & Grace". Nu nog even kijken hoeveel lege videobanden ik moet kopen en hoeveel tijd ik over heb ze te bekijken...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home