August 31, 2004

En nu?

Oké, het schooljaar is weer begonnen, organisatorisch uiteraard een flop. "Een goed begin is het halve werk" was het toch? Daar heeft mijn schooltje lak aan.

Vooraf hebben we namelijk totaal geen info gekregen over hoe of wat. Zonder internet was ik radeloos geweest. Want we hebben geen brief gekregen, niks. Op intranet waren pas een paar dagen van te voren roosters te zien (donderdagavond), maar die bleken nog niet compleet en gingen vergezeld van de mededeling "wees bedacht op wijzigingen". Ook nul info over de inhoud van de vakken. Dat verscheen pas maandagmiddag op de site. Ondertussen wordt er wel van je verwacht totaal op de hoogte te zijn en alles al uitgeprint te hebben.

Vandaag, dinsdag, mijn eerste lesdag. Daar kregen we de verdere groepjesindeling te horen en de bijbehorende mentoren en tutoren. Gelukkig was mijn tutor aanwezig zodat we meteen een afspraak konden maken. Mijn groepsgenoten, waar ik minstens de komende tien weken mee opgescheept zit om een project mee te doen dat negen studiepunten oplevert, heb ik verder niet gesproken. Niet eens namen uitgewisseld. Ik zal ze morgen waarschijnlijk niet eens herkennen. Wel hebben we een afspraak voor morgen 'in het tussenuur'. Dan hebben we allemaal de studiehandleiding gelezen en gaan we 'overleggen'.

Ohohoh, ik hoop zo echt dat ik een leuk groepie heb zonder de perikelen van de vierde periode van vorig jaar. Let it be: "Een langzaam begin zorgt voor spetterend werk".

0 Comments:

Post a Comment

<< Home