August 23, 2004

Kleren

Kleren. Van Dale woordenboek zegt er niet meer over dan: kleding, kledingstukken. Maar toch zijn kleren erg belangrijk. Ze zorgen ervoor dat je niet in je nakie loopt zodat je het niet koud hebt cq niet verbrandt. Ze zorgen voor een bepaald imago, of juist voor het ontbreken daarvan. Kleren zijn belangrijk! Maar ware het nu net dat je ten behoeve van dat imago-gebeuren, zélf je kleren uit moet zoeken, ze komen niet zo door je brievenbus gevallen (tenzij je Wehkamp hebt gebeld). En dat is balen.

Want ik heb al weken, maanden, jaren geloof ik zelfs, geen zin om te gaan shoppen. Gewoon geen zin om te gaan shoppen! Niemand gelooft mij, zeker de vrouwelijke medemens niet. Ze vinden het maar gek. Ik ook. Ik heb al tijden nieuwe kleren nodig. Vooral broeken en vesten. Shirtjes heb ik wel stapels. Die zijn vaak snel gepast en gekocht. Maar broeken zitten NOOIT goed en leuke vesten zijn nergens te vinden. Ik baal!

Ik vind al een tijdje dat ik voor gek loop in mijn oude spullen. De helft is vaal, de andere helft gewoon niet leuk meer. Ik neem mij voor om komende week te gaan winkelen!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home