August 20, 2004

Gaaf idee!

Ik ben lid van NetPanel, een onderzoeksbureau. Die hebben een tijd geleden de actie gehad dat leden gratis een T-shirt konden bestellen. Ik heb daar toen aan mee gedaan. Een paar dagen geleden kreeg ik zo n shirt in de bus. Gewoon een simpel zwart shirtje met een piepklein merkje op de linkermouw. Niet opvallend, superhandig dus voor onder je trui in de winter. Ik heb hem nog niet gepast overigens. Maar goed, kreeg ik vandaag de nieuwsbrief, en daar stond in dat ze ook nog een wedstrijd aan die shirts hebben gekoppeld.

Ze willen graag zien dat de shirts actief worden gedragen. Zo hopen ze natuurlijk nog meer leden te trekken dan de 7000 die ze al hebben. Zodat de onderzoeken steeds door een ander deel van de bevolking gedaan kunnen worden. Je moet dus een foto maken van jou in dat shirt, en dan worden er tien "gele pluimen" verloot onder de inzenders van zo n foto. Ik dacht in eerste instantie "dusss... gele pluimen, jaja, lekker stom". Maar verderop werd het uitgelegd. Pluimen zijn een soort cadeaubonnen die de ontvanger zelf kan inwisselen tegen een gewenst cadeau. Ik ben gaan kijken op de site (www.pluimen.nl) en het is echt GAAF!

Ik vind het een beetje lastig om kort en bondig uit te leggen, maar het is zeker dat ik voor sinterklaas en kerst van die dingen ga bestellen! Check de site!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home