August 27, 2004

Sportief of niet sportief?

Sinds een tijdje heb ik het idee dat ik een loopband wil hebben. Meer dan een jaar geleden zag ik een film, "Conspiracy Theory" geloof ik, waar Julia Roberts voor haar raam aan het loopband-joggen was. Een paar weken geleden was die film weer op tv en vanaf toen leek zo'n ding me erg handig.

Zoals nu bijvoorbeeld, het regent, over een half uurtje ben ik klaar met m'n werk en m'n dingen en dan is het eigenlijk tijd voor iets sportiefs. Maar het regent. Of bijvoorbeeld in de winter, ook tijd voor iets sportiefs, maar het is ijskoud en het sneeuwt. Of gewoon een doorsnee woensdagavond, ik zie er niet uit, ik heb eigenlijk een douche nodig, ik heb géén zin om naar de sportschool te gaan en wacht, ik heb geen eens sportkleding. Ook dan zou een eigen loopband wel eens goed van pas kunnen komen.

Maar waarom koop ik er dan geen? Ten eerste, die krengen zijn duur. Ten tweede, waar laat ik dat ding als ie niet in gebruik is en ten derde, hoe váák zal ie niet in gebruik zijn?!

Dus, ik weet het nog even niet. Misschien moet ik inderdaad eerst maar even het advies opvolgen om zo'n ding te testen in de sportschool. Want wie weet wil ik daarna wel helemaal geen loopband meer.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home