September 03, 2004

Huiswerk

Ineens moet het weer, huiswerk maken. Schoolboeken lezen, lesstof samenvatten, leren. Opdrachten maken, opdrachten maken en opdrachten maken. Dat is wel gek. De middagen die ik thuis ben ga ik uit gewoonte internetten en televisie kijken en tot nu toe heb ik elke avond een afspraak gehad. Het echte leven begint weer!

Vandaag mijn eerste vrije dag en dus tijd om huiswerk te maken. Het hele weekend, met ingang van vanmiddag, ben ik op scoutingweekend. Dus moet het nu gebeuren. Het is lastig om me te concentreren en ondertussen moet ik niet vergeten een pakketje als 'vermist' op te geven bij Wehkamp en naar mijn fietsverzekeraar bellen dat ze twee keer het geld voor mijn verzekering hebben afgeboekt.

Gelukkig waren de te lezen hoofdstukken niet al te groot. Om ze beter te onthouden ga ik ze straks samenvatten. Het schijnt dat er een site bestaat waar je geld kan verdienen met je samenvattingen, maar ik denk dat die van mij afgekeurd worden. Ik heb namelijk de neiging ze erg abstract te maken.

Gisteren belde trouwens iemand van school, of ik vandaag kon komen werken. Lekker snel! Dus ik heb goede hoop voor de toekomst. Helaas kon ik vandaag niet, want dan zou ik niet op tijd bij mijn scoutingweekend zijn én geen huiswerk kunnen maken. En huiswerk maken heeft toch nog altijd wel prioriteit boven geld verdienen. Dat kan later altijd nog. Hoe meer mijn studie uitloopt, hoe meer het me uiteindelijk kost. Dan kan ik beter nu wat extra investeren.

Maar goed, huiswerk maken, al is het vervelend, het is weer begonnen en het zal toch moeten...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home