September 17, 2006

FEEST

"Ik ben jarig, maar ik wil geen cadeautjes. Neem drank mee, en gezelligheid. Ik zorg voor een fototoestel en dan komt het goed."

En goed kwam het zeker!

Beste mensen, ik heb een superfeest gehad! Sorry als ik wat lastig was, dat kwam door de vele alcohol. Ik heb nog nooit zoveel van dat gevaarlijke goedje in mijn lijf gehad.

Maar dat is natuurlijk eigenlijk jullie eigen schuld, dan hadden jullie maar niet zoveel lekkere dingen mee moeten nemen!

Hieronder een kleine impressie van het feestje en de morning after


Y, J en A met hoedjes! --- Zus als fee


Zus aan het woord --- R met een dopje op zijn neus!


Simon! Wat een schatje he!


Nee, ga niet weg!

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Nou, het was inderdaad een erg geslaagde nacht! Heb veel lol gehad, lekker gedanst en de drankjes waren lekker. Volgende keer pas ik de variëteit wat aan, want alles door elkaar drinken merk je toch wel (helemaal als het in één glas zit).

Dit moet vaker gebeuren =)

3:45 PM  
Blogger ploenk said...

Ja! Meer feest! Meer dansen!

Er was alleen wel 1 nadeel...... De nacht was veel te kort!

3:51 PM  
Anonymous Anonymous said...

Gelukkig wordt de foto waar ik op sta nog een beetje gerelativeerd, Rene bewijst dat het nog erger kan :S

4:14 PM  
Blogger Kaatje said...

En leuk was het!

5:49 PM  

Post a Comment

<< Home