June 21, 2006

Idee

Ik heb nog een manier gevonden om makkelijk geld te verdienen! Nouja, je zult er wel het een en ander voor moeten doen, en je hebt wat tijd nodig, vanaf nu gerekend ongeveer een jaar, maar volgens mij is het lonend. Dus ik ben voor! This is the magic website: www.thinkquest.nl

Bij deze ben ik op zoek naar twee whizzkids. De een moet goed zijn in websites bouwen, de ander moet goed zijn in mooi design en ik moet dan, als derde persoon, goed zijn in mooie teksten. Op die manier kunnen we als een team een mooie mooie mooie website bouwen en daarmee grote prijzen winnen.

Extra voorwaarden:
- Alle teamleden zijn als student ingeschreven bij een Nederlandse instelling voor hoger of wetenschappelijk onderwijs of als docent verbonden aan een in Nederland erkende onderwijsinstelling.
- De teamleider is Nederlandstalig en woont in Nederland.
- De website moet kunnen worden gebruikt als educatief materiaal binnen de categorie waarin de website is ingestuurd.

Mijn broertjes hebben verschillende jaren meegedaan. Gekeken naar de grootte van hun teams en de hoogte van de prijzen, moeten ze beide gemiddeld zo'n 750 euro per website verdiend hebben. Niet dat wij daar iets van gezien hebben, en gehoord ook amper, dat hielden ze natuurlijk liever stil, maar dat kan je dus opzoeken op die website.

Ik bedenk me net, het is beter als ik iemand kan vinden die goed is in mooi design EN goed websites kan bouwen, dan levert het meer geld op per persoon. En laten we gaan voor de hoofdprijs, dan hebben we 2500,- pp. Kan ik mijn vliegticket naar Amerika vast gaan halen.

Toedels!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home