August 25, 2005

Werk in uitvoering

*skrch skrch skrch*

Om tien voor acht worden we wakker van een irritant geluid bij het raam. Ja hoor, hebben de bouwvakkers net deze ochtend uitgekozen om ons slaapkamerraam te komen schuren. Nou ja, opstaan dan maar hè. Ik heb nu al drie ochtenden van auto's gedroomd omdat het hijskraanding wat ze buiten hebben staan, voortdurend een 'achteruitrijdgeluid' maakt, dat was al erg genoeg, maar nu kan ik helemáál niet meer slapen!

Om negen uur zit ik gedoucht en wel met een ontbijtje op de bank. Niets meer te horen. Nergens. Leuk, 's morgens vroeg een slaapkamerraam schuren en dan weer verdwijnen...

Om kwart over tien zit ik achter m'n computer in het kamertje. Ineens springt er met een harde bonk een man op het balkon. Ik moet al de deuren en ramen open doen en fluitend begint hij te schuren. Later staat hij schilderend voor mijn raam. Best vervelend.

Anderhalf uur later is hij weg. Het balkon is een ravage, m'n vensterbank zit onder de blauwe verfspetters en het hele huis stinkt naar verf. Bah.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home