August 22, 2005

Zing!

En mijn lievelingslied van Herman is momenteel degene in samenwerking met Brainpower:

Yo, bob jij of bob ik? Iedereen bobt
Want die beat is zo dik

Brainpower, Boney M

Aoh op deze plaatje kan ik de hele nacht doordansen

De zorgen in je kop zijn bovenal grauw
Dus je party't er op los; overal wauw
Je doet wel braaf maar je hoopt op iets stouts
Want zoenen is zilver en bonnen is goud
Straks liggen we vaster dan een foto zou
Door en door, als Yoko Onos rauw
Iets lekkers aan de haak slaan, dat hoop je dus nou
Tot je zoveel zuipen zou, het loopt uit de klauw
Je weet dat er meer is dan gewoon maar wat lauws
Als je rode Breezer smaakt naar stroganoffsaus
Je voelt je overhoop en wanhopig benauwd
Gezichtskleur zwicht, aanlopend tot blauw
En je lichaam heeft de vorm van een slopende bouw
Want je enkel ligt al gauw overhoop met je mouw
Doe maar net alsof je showt met een pose zo rauw
Voel die flow nou of sta hopeloos in de kou

Ik dans, ik dans, ik huppel en ik spring
Ik draai een pirouette en ik zing
Een dans alleen of in een ringelrij
heel treurig en dan hopla weer heel blij


Battle rappers op deze track die gasten gaan zingen
Draai die plaat in Tussaud en de billen gaan swingen
Dansvloer voor sjansvoer is dit het mooie medium
En vroeger droeg iedereen van die rode palladiums
Leren medaillons roff en doordacht

Hoge Adidas of die gevlochten van Taft
Veel minder erkend, B. was Hip Hop de shit G.
PE was militant en R&B swingbeat
Wat was dat ding nou, dat was dat ding nie
Je hoefde die beat niet al had 't die swing nie
Illen op Paris of dansen op King Bee
Nam 'r vergif op in (WHAT!!) op BBD
Kick snare hi'hat vond ik 't vrij vet
Eric B. & Ra, Tuff Crew tot Hijack
Rob Base, Run DMC en Guy, man
en Ultra - Yo die tijd was hype, hè

Ik dans, ik dans, ik huppel en ik spring
Ik draai een pirouette en ik zing
Een dans alleen of in een ringelrij
heel treurig en dan hopla weer heel blij

Ben je één met de muur? Weet dat je dan gaat
Als ze deze draaien, want dit is mijn dansplaat
Speel je Tekken 3 of check je Dragonball Z
En dig je 'm openbaar of zeg je het lekker nie
Overdreven? Slechts een tikkie
En gasten doen lekker jiggy
Lekkere chickies
Die chillen met billen, weer heftig ritmisch
Ander deel van de één, als guacemole-avocado
De tequila die ik wil is nu Don Julio Reposado
(Wowwow!) Heb je hem niet, oké chill, ho maar
Doe niet zo sloom, ja? Ik neem Corona
En je moet wel van hout zijn voordat je weer stopt
Want ik blijft langer hangen dan de wallen van Wim Kok

Ik dans, ik dans, ik huppel en ik spring
Ik draai een pirouette en ik zing
Een dans alleen of in een ringelrij
heel treurig en dan hopla weer heel blij

Een rollebol of een flikflak
Een duvel uit een doosje
Als een grote ronde bonte stuiterbal
Een bromtol als een sprinkhaan
Een stuiterende jojo
Als een mooie lieve stille witte zwaan

Ik dans, ik dans, ik huppel en ik spring
Ik draai een pirouette en ik zing
Een dans alleen of in een ringelrij
Heel treurig en dan hopla weer heel blij

Ik dans, ik dans, ik huppel en ik spring
Ik draai een pirouette en ik zing
Een dans alleen of in een ringelrij
Heel treurig en dan hopla weer heel blij

0 Comments:

Post a Comment

<< Home