August 25, 2005

Lekker lekker!

Van verflucht krijg je zin in... Ja! Koekjes bakken!

Nouja, het één kwam niet voort uit het ander, maar het was wel een leuk streven om te proberen een vieze lucht met een lekkere lucht te bestrijden.

Maar ik vond dus dat ik koekjes moest bakken omdat ik nog een ingedikt kokosprutje in de kast zag staan.

Ik rondkijken op internet voor een leuk receptje, zijn ze allemaal anders! Compleet verschillende verhoudingen overal. En natuurlijk geen recept waar een kokosprutje in voorkwam. Dus heb ik zelf maar wat verzonnen. Kan er zo bij op de lijst. Maar ze zijn gelukt! Ploenk kan echt wel koekjes bakken!


2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Dit berichtje heeft wel niets met verf te maken.Toch behoort een schilder een goed resultaat na te streven.Zo lees ik op de achterkant van het studieboek hoe een student een bepaalde aanpak moet volgen om tot een goed schrijfresultaat te komen.Ben je E-mailadres kwijt. Wil jij nog a.u.b.die brug, die voor mij te ver is geworden, E-mailen? BvD Janh

11:51 PM  
Blogger ploenk said...

Haha, nog bedankt voor de boodschap. De foto komt er aan!

11:42 AM  

Post a Comment

<< Home