December 17, 2004

Ook Jeej?

Mijn vorige bericht schreef ik, een beetje verlaat, omdat ik nu iets wil gaan zeggen over studiepunten van dit kwartaal... Ik zit namelijk een beetje te hopen dat het allemaal wel goed gaat komen... Want door die debiele val, die stomme dikke voet en dat nare gipsje, zit ik nu dus met zo'n pijn in mijn kuit dat ik gewoon steeds niet naar school kan.

Voor vandaag was ik ook weer veel te enthousiast geweest. Ik had gisteren de hele dag thuis gezeten en gerust, dus het ging wel weer goed, en toen dacht ik dat ik vandaag dan wel weer naar school zou kunnen. Ik ging expres gisteravond douchen, om deze ochtend tijd uit te sparen, want ik moest om half negen al op school zijn.

Om half zeven stond ik naast mijn bed. De eerste stappen gingen wel goed, maar na een tijdje begon het weer echt zeer te doen. Met mijn haren mooi gekamd ben ik om kwart voor zeven mijn bed maar weer ingegaan. Want met pijn in de spits in de bus en de trein leek mij niet fijn. Helaas lag ik nog bijna drie kwartier wakker voordat ik weer in slaap viel. Nu zit ik gewoon thuis weer te balen van dit alles.

Want ook al hebben we weinig lessen, als je niet mág gaan, merk je pas hoeveel je mist. Ik zit dus te hopen dat ik de docenten van de vakken waar aanwezigheid verplicht is, kan overhalen om voor mij een uitzondering te maken. Dat ik aantekeningen van klasgenoten kan overnemen, deze ook begrijp, en mijn tentamens gewoon voldoende kan afsluiten. Ik heb geen zin om dat het volgende kwartaal, als ik lekker bezig ben met mijn stage, allemaal in te moeten halen. Nou, ik hoop er maar weer het beste van...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home