October 06, 2004

Trots!

We hebben een Kast. Een boekenkast kan het zijn, maar blijkbaar ook een rommeltjeskast. Dat laatste hadden wij er tenminste van gemaakt. Een paar dagen geleden heb ik deze Kast opgeruimd.

De Kast bestaat uit 18 vakken. Voor zes vakken hebben we deurtjes, de andere twaalf vakken zijn open. Vier van de twaalf vakken hadden een 'ha-een-lekkere-grote-la-daar-stop-ik-al-mijn-rotzooi-in!-functie'. Dat was natuurlijk geen gezicht. Vandaar dat ik aan de 'opruim' ging.

Heel veel troep kon ondertussen weg en met onze nieuw gekochte dozen werkt ik de rest weg. Als je nu naar onze kast kijkt is hij nog steeds niet chique, maar zeker wel opgeruimd! Het eerste half uur nadat de klus geklaard was heb ik glimmend van trots naar de Kast zitten staren.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home