September 27, 2004

Geld (2)

De nodige voorinformatie is te vinden op 31 augustus.

Op school hebben ze blijkbaar niets voor mij in de aanbieding. Bij "Services en gebouwen" hadden ze oproepkrachten nodig voor de receptie. Binnen een week werd ik gebeld met de vraag "kan je morgen?". Ik kon niet en heb daarna niets meer van ze gehoord. Van het onderwijsbureau heb ik ook niets meer gehoord.

Ik heb nog wel even een mailtje gestuurd naar de vrouw die gaat over de open dagen. of ze nog iemand nodig heeft die daar komt helpen. Dat lijkt me ook wel leuk. Ook hier moet ik nog antwoord op krijgen.

Het "paar-keer-per-jaar-baantje" is niets geworden. De persoon van het bedrijf die daar over ging was op vakantie. Ik moest een mail sturen naar haar en dan zou ik na anderhalve week wel bericht krijgen. Na drie weken heb ik zelf weer contact opgenomen. Ze hadden al mensen aangenomen en hadden niemand meer nodig.

Verder heb ik inmiddels een aanmeldingsformulier ingevuld bij twee promotiebedrijven, www.promotionalsolutions.nl en www.werkenvoormooiemerken.nl. Bij www.mep.nl, waar mijn oud-klasgenootje W. werkt, werd ik niet aangenomen omdat ik niet in Amsterdam woon.

Ondertussen ben ik bij Agis mijn verzekering de hele tijd heen en weer aan schuiven van zelfstandig naar meeverzekerd en andersom. Hopelijk heb ik nu snel geluk. Ik weet anders ook niet meer wat ik moet gaan doen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home