September 09, 2004

Wat wel, wat niet

Waar ga ik het wel over hebben, waar ga ik het niet over hebben.

Wie ga ik het adres van mijn weblog vertellen, wie ga ik het adres van mijn weblog niet vertellen.

Wie mag wat weten, wie mag wat niet weten.

Ik kan zeggen wanneer ik af moet rijden, wat mij natuurlijk erg bezig houdt, maar dan weet iedereen dat en dat wil ik weer niet.

Ik kan gaan zeuren over mijn klasgenoten, wat nu niet aan de orde is, maar vorig jaar wel, en als mijn schrijfsels dan overal te vinden zijn, weet iedereen dat ik pieselot een enorme trut vind, inclusief mevrouw zelf.

Ik kan zeggen dat ik het gezellig vond met mijn moedertje gisteren, maar dan denkt ze "dat schrijft ze voor mij".

Je zou zeggen, je maakt een site om hem aan de wereld te laten zien. Maar ik vind dat een raar idee. Ik wil kunnen zeuren en zeiken zonder heel Nederland over me heen te krijgen. Bang m'n mening te geven, misschien, maar wel verstandig.

Maar toch, voor wie doe ik het dan? Ik schrijf alsof ik naar een hele meute mensen schrijf, maar tegelijk wil ik dat niemand het leest.

Ik ga maar eens even kijken of ik post heb.


0 Comments:

Post a Comment

<< Home