September 27, 2004

Feest!

Afgelopen weekend was het feest.

Ik mocht uitslapen want we hadden pas s'middags scouting, en wel met de hele groep.

Bij de voorbereiding voor het programma was er veel lol, van tien tot twee uur lekker zitten prutsen met alle medeleiding.

De kinderen die moesten overvliegen gingen met een vlot over de Lorenzvijver heen, de fontein werd aangezet en uiteraard werden er allemaal mensen lekker nat.

Bijna iedereen bleef eten, er werd nasi voor me gemaakt. Met heerlijk Hertog ijs als dessert.

Laat in de avond ging ik naar de Tagrijn waar het 5-jarig 70's/80's jubileum aan de gang was. Daar waren ook mijn zusje en wat scoutingvrienden. De muziek was ok, mijn kleren waren ok, het vier-op-een-rij-spel was ok. Ik heb me vermaakt!

Na het uitslapen op zondag bleek het mooi weer en koopzondag in Bussum. Na een poffertjeslunch met kaneelpoedersuiker gingen we er op de fiets heen.

Om half vijf kwam mijn zussie naar ons toe. We keken haar zomerkampfoto's, we keken tv en we aten lekkere "Beef Shanghai".

Toen ze weg ging begon "Expeditie Robinson" en daarna kwam "Het Blok". De enige twee dingen op tv die ik echt volg.

Het laatste op de dag wat ik deed was naar bed gaan. In mijn fijne pyjama viel ik meteen in slaap.

Tot volgend weekend!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home