June 30, 2006

Stageweek 22

Maandag
De nieuwste Girlz! is weer binnen. Ik heb echter geen zin om de artikelen die van mij gepubliceerd zijn, te vergelijken met de oorspronkelijke tekst die ik aangeleverd heb. Niet omdat ik bang ben dat er veel aan gesleuteld is, maar vooral omdat ik daar te lui voor ben. Heel slecht, want zo leer je niet van je fouten.

Dinsdag
De presentatietijd is zeker weer aangebroken, want ik ben weer aan de beurt. Twee Belgische dames vertellen vol verve over de nieuwe geuren van Tommy en DKNY. Normaal vind ik die over-the-top presentaties altijd erg irritant en ongeloofwaardig, maar deze keer is het gewoon leuk.

Woensdag
Ik mag bepalen welke boeken ik komende maand ga recenseren. Net als ik er twee uitgekozen heb, belt een mevrouw van een uitgeverij me op of haar boek wel aangekomen is. Nee dus. Shit, wordt het alleen maar weer moeilijker.

Donderdag
Ik hou niet van bellen, dat is een feit. Daarom zie ik er al langer dan een week tegenop om verder te gaan met mijn hoogbegaafdheidsrreportage. Met hulp van Tante heb ik eindelijk de school gevonden, dus ik hoef niet meer naar Netwerk te bellen, maar nu moet ik dan toch echt die school aan de lijn krijgen. Ze hebben gister mijn mail gehad en denken er nog over na of ze het wel willen. En zo ja, of het dan voor of na de vakantie kan. En dat terwijl ik tussendoor ook nog bezig ben geweest met 'gewone' hoogbegaafde kinderen die wel mee willen werken. Moet ik die dan straks weer afzeggen? Dinsdag zal er meer duidelijkheid zijn, dan krijg ik bericht van de school. Het leven van een redacteur gaat niet over rozen.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home