July 01, 2005

In war

Lang Leve de Albert Heijn Filmweken! Echt goed, zo'n kortingsactie als er net twee films zijn die je graag wilt zien. Het is alsnog duur, maar op groot scherm filmkijken heeft toch wel nét dat beetje extra. Na Sin City was nu War of the Worlds aan de beurt.

Behalve de trailer had ik verder geen voorinformatie. Ik had expres geen recensies gelezen. Dat moet ik vaker doen! Ik wist niet wat me te wachten stond, dus ik werd helemaal meegezogen. Als die actie, de spanning, de dramatische gebeurtenissen: geweldig!

Het was wel heel erg toevallig dat de hoofdpersonen stééds weer aan alles ontsnapten waar anderen wel het loodje legden. Maar dat deed er niet toe. Met hartkloppingen zat ik op mijn bioscoopstoel.

Op weg naar huis vroeg ik me af hoe ik zou handelen in zo'n absurde situatie.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home