June 29, 2005

Het kopen van een rugzak

Waar begin je? Bij Perry Sport, Bever Zwerfsport of toch maar bij de Scoutshop?

De eerste valt meteen af; waarom naar zo'n 'teveelgevarieerde sportzaak met de nadruk op blits' gaan als je twee betere opties hebt? De tweede die afvalt, is de Bever. Veel te veel keus, veel te duur en teveel aanwezige klanten om een fijne persoonlijke behandeling te krijgen. Dus: de Scoutshop it is. Als je weet wat je wilt en niet afkerig bent van een overbehulpzame behandeling is dit the place to be. Binnen een half uur sta je weer buiten.

Maar toch... Heb ik nu wel een goede keus gemaakt? Hij was niet duur en hij is mooi rood, het is gewoon een rugzak die wel lijkt op wat ik voor ogen had. De overbodige gespjes en dingetjes zijn gemakkelijk te verwijderen en hij is aan alle kanten verstelbaar. Ik denk dat het zich maar gewoon moet uitwijzen.

Mijn vorige rugzak heb ik ook gewoon 'zomaar' gekocht en die heeft het zes jaar uitgehouden. En als deze toch niet fijn blijkt te zijn zal het qua prijs in ieder geval niet zo'n ramp zijn. Ohja, ik had ook nog nieuwe bergschoenen staan die ik niet meer terug kan brengen, maar waarvan ik eigenlijk ook niet zeker weet of ze wel goed zijn. Tsk, foei ploenk!


0 Comments:

Post a Comment

<< Home