June 17, 2005

Een eindje rijden

Twee weken geleden kreeg ik een mailtje van Mamsie: "Was ik toch nog even wat vergeten te vragen: zou jij of zouden jullie ons vrijdag 17 juni naar Schiphol kunnen brengen? We moeten er rond half zes 's morgens zijn, beetje vroeg maar dan heb je nog een lekkere lange dag!"

Je kunt moeilijk zeggen: "Nee sorry, dan heb ik al wat anders". Dus ja, ik of wij zouden jullie wel naar Schiphol kunnen brengen. Omdat het nu eenmaal mijn mamsie is, was ik de pineut.

Vanmorgen was het zover. Om 4.15 ging de wekker: aankleden, spulletjes in tas en gaan. Om 6.15 lag ik weer in m'n bed. Ik viel helaas niet meteen in slaap, maar tegen zevenen sliep ik wel weer. Om 10.15 begon de dag pas echt met een lekkere douche.

Heb ik toch maar mooi gedaan. Voor het eerst in mijn eentje in de auto. Waarom ik daar steeds zo tegenop heb gezien? Geen idee! Lekker de borden volgen, radio hard en lekker meezingen. Wie moet er binnenkort naar Schiphol midden in de nacht?

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

hihi :)

hip hè!

riZZy

6:40 PM  
Blogger ploenk said...

Ik heb ontdekt: zolang het koel, rustig en overzichtelijk (lees: snelweg) is, kan ik prima autorijden. :D

2:01 PM  

Post a Comment

<< Home