June 13, 2005

mmmbop

Argh! Hanson! In het programma '101 meest memorabele momenten uit de jaren '90' staan ze met hun mmmbop ergens in het midden van de lijst. Ik geef toe, ik heb hem. Het is de enige cd-single die ik ooit in de winkel gekocht heb. Heel duur vond ik hem, dat weet ik nog. (Vijf gulden? Of tien?) Maar ik wilde mmmbop perse hebben. Ik vond het een geweldig nummer. Toen ze zaterdagavond langskwamen op tv zat ik te 'ja, oh, hihi, kijk, wat grappig, ja dat weet ik nog, haha, hihi'-en. Mammie en ik hebben meteen opgezocht hoe ze er nu uitzien. Een stuk minder schattig, dat wel, maar ze bestaan nog! Toch raar, hoe drie broers zo'n hype kunnen zijn en vervolgens van de aardbol lijken te verdwijnen. Maar ze schijnen nog steeds professioneel muziek te maken enzo. Met een tour in Australiƫ, cd's en merchandise. Mijn single heb ik gevonden, maar ik zet hem nog maar even niet op. Dat wordt vast een tegenvaller.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home