June 09, 2005

Sorry oma

Ik dacht van een tegenvaller iets positiefs te maken. Mijn oma wilde graag met mij op vakantie. Waarom ook niet, dacht ik nu. Ik heb nog genoeg tijd over. Ik wil wel met mijn omaatje op vakantie. Dus ik pakte mijn telefoon:

"Hoi oma, ik was bezig met een baantje voor de vakantie, maar dat is niet gelukt. Dus nu heb ik tijd om met u op vakantie te gaan. Als u dat nog wilt."

"Oh jaa! Dan ik moet ik even bellen, want ik ga in die ene week op vakantie en de rest kan dan niet."

"Wat bedoelt u? Mij komt week 33 het beste uit."

"Nee! Dat kan dus niet, want ik ga al op vakantie op 4 juli."

"Ja maar, dan gaat u toch met iemand anders?"

"Ja, nee, kijk, ik heb al geboekt en betaald enzo, dus dat kan niet meer veranderd worden, dat staat gewoon vast."

"Ja..."

"Kijk, ik bedoelde dat jij dan mee zou gaan op deze reis! Maar ja, ik ga met de bejaarden en ik moest iemand hebben die mijn rolstoel kon duwen. Daarom durfde ik dat niet te vragen."

"Ooooh? Maar wanneer gaat u dan?"

"Van maandag 4 juli tot dinsdag de 12e."

"Oh nee toch hè, nee, dan kan ik niet, ik ga de elfde al met Vriend op vakantie."

"Oh nee, oh, dat vind ik nu jammer. Ik was al zo blij. Ja, ik had het al niet durven vragen. Fijn dat je aan me gedacht hebt. He jammer."

Snik, volgens mij heb ik het nu alleen maar erger gemaakt. iemand blij maken met een dooie mus, das nooit een goed idee. Sorry oma!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home