May 12, 2005

BAH!

Hè, GADVER! Daar ga ik met m'n goede voornemens en naïviteit. Morgen en overmorgen sta ik van 18.15 tot 00.00 in de Arena in een ordinair snackbarretje met zeikerige eigenaren.

Waarom moet ik nou zo nodig geld verdienen, waarom op déze manier?! Ik lijk wel gek. Ben ik ook. Maarja, afzeggen kan niet meer. Ik dacht: "Oh, een concert, dat wordt een kort avondje. Half negen tot twaalf ofzo". NOU, MOOI NIET DUS! Eigenlijk moest ik zelfs tot 01.00, maar toen zei ik "HO! Ik moet nog naar huis met de trein". Tsk tsk tsk. Wat een hel.

Gelukkig heb ik de 22 mei (zondag) nog snel kunnen afzeggen. Ik ga verdorie toch niet al om 11.00 in de trein zitten, na een avond doorhalen? En dan dus weer in een ordinair snackbarretje staan. Mét ajax-supporters. NO WAY! Ik zie nu al op tegen morgen en overmorgen. Om 17.30 in de trein zitten, op het station een broodje halen en zes uur in de frituurdampen voor veel te veel geld snacks verkopen. Help! Mammieieie!!! Om chagrijnig van te worden...

Ik heb zin om iets te vreten. Chips ofzo. Verstandig blijven ploenk, verstandig blijven...

0 Comments:

Post a Comment

<< Home