May 06, 2005

Einde

Zo, ik ben weer redelijk beter. De RSW gaat ook voor mij dus gewoon door! Jeej!
En vanaf morgen gaat het echt beginnen: mijn geschrijf op viva.nl. Nouja, vanaf morgen moet ik schrijven, en vanaf maandag komt alles onlijn. Jeetje, dat bedenk ik me ook nu pas: morgen krijgt elke abonnee van viva mijn hoofd op de deurmat, en ik heb zélf nog niets gezien, argh!
Over dat viva.nl: stem maar niet. Want een jaar lang blaten tegen de gehele buitenwereld, dat lijkt me niet echt geweldig.
Daaag allemaal!
Ohnee, niet helemaal vaarwel, want debiele plaatjes blijf ik gewoon hier posten :D

ps. Ik heb te horen gekregen dat de stemmen per week geteld worden en natuurlijk wil ik niet als laatste eindigen, dus we kijken hoe ik er na één week voor sta, en dan gaan we als het nodig is een inhaalslag plegen, deal? :)

ps2. Ohja! Buitenzorg heeft internet, dus Patrick maakt een foto van mijn artikel en mailt het mij, mwuhahaha!


Daag

0 Comments:

Post a Comment

<< Home