April 29, 2005

Binnen balen

Waarom heb ik (over het algemeen, zie 'Zonde') zo'n goede discipline? Wat doe ik mezelf aan?! Het is heerlijk weer, de zon schijnt, ik heb available vrienden en tóch zit ik binnen achter de computer aan mijn tiende kopje thee van deze dag te lurken. (Ja, echt waar, de tiende! Drie kopjes mandarijn, drie kopjes frisse start, drie kopjes peer en nu dan indian classic, hopelijk is thee goed voor je.) Het enige moment dat ik even buiten ben geweest was toen bleek dat de kaas op was, ik perse een tosti wilde maken en daarom even naar de supermarkt ging. Waarom zit ik binnen aan mijn project te werken terwijl ik ook buiten op een terrasje een colaatje had kunnen nuttigen met vrienden?! (Witbier is de norm, ik weet het, maar ik hou niet van bier.) Aa-su-sjaal! En Gemeente Den Haag zegt ook nog: "De gemiddelde mens brengt 85 procent van zijn tijd in een gebouw door. En dat is ongezonder dan we denken. De luchtkwaliteit in dit zogeheten binnenmilieu laat namelijk wel eens te wensen over." Ohneeeeee!!!!

ps. Ik krijg wel voldoende beweging hoor; ik blijf maar heen en weer lopen naar de wc.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home