April 20, 2005

Dingen om te onthouden

Titel: Wat te doen de komende twee maanden
Ondertitel: omdat een agenda soms tekortschiet

School
  • Samen met mijn projectgroepje een bladformule maken voor een zelf te bedenken tijdschrift
  • In mijn eentje het boek Schrijfwijzer doorwerken (á 416 bladzijden) én alles wat er in staat onthouden zodat ik mijn tentamen ga halen
  • Een slecht en saai manuscript redigeren, eveneens voor een aantal studiepuntjes
  • Ohja, en colleges hiervoor volgen natuurlijk
Scouting
  • Een communicatieplan opzetten voor de regio (die ook moet voldoen aan de eisen van school, want dit is eveneens een schoolproject)
  • RSW
  • Overige zaken als het bijwonen van activiteiten, het maken van de Paulus Koerier en koken op de bevertraining
  • Ohja, en het bijwonen van vergaderingen natuurlijk
Werk
  • In de Arena voor studentenuitzendbureau T&E
  • In de Tagrijn achter de garderobe
  • Op het secretariaat op school
Schrijven voor op het CV
  • Voor Lahva
  • Voor de Viva wedstrijd
Overig
  • Mijn vriendje zien
  • Afspreken met vrienden
  • Afspreken met familie
  • Mijn series Het Blok, Peking Express, Joan of Arcadia en Desperate Housewives volgen
  • Mijn huis schoonhouden
Overig overig
  • Koken
  • Eten
  • Slapen
  • Relaxen?!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home