April 18, 2005

Wow!

Sinds elf weken heb ik een proefabonnement op de Viva. In de eerste (!) Viva die ik binnenkreeg stond een oproepje: "Viva zoekt een nieuwe columnist die een digitaal dagboek gaat bijhouden." Ik reageerde. Zeven stukjes van deze weblog heb ik ingestuurd (Wanneer, Kunstig, Rijden kreng! Tandartspraktijken, Gedicht, Vals geld, Goed doen). Vandaag kreeg ik een e-mail...
Goed nieuws! Na langdurig jury-beraad (en dat was niet gemakkelijk) ben jij uit de 500 inzendingen geselecteerd als 1 van de 5 om mee te gaan doen aan de online digiwebstrijd! Hiervoor zul je vanaf 9 mei gedurende 1 maand lang in het echt een (online) dagboek bij moeten houden. De bezoekers van Viva.nl kunnen jouw dagboek vervolgens met een cijfer beoordelen. De dagboeker die aan het eind van de rit het hoogste cijfer heeft, zal daarmee een vaste plek op Viva.nl veroveren.
Natuurlijk zullen we aan de start van de webstrijd ook aandacht aan jullie besteden in het blad Viva. In Viva zullen we een fragment van je inzending, een foto en een kort profiel publiceren.
Om definitief kort te sluiten dat je meedoet en om je profiel samen te stellen zou ik graag later deze week telefonisch contact met je opnemen. Zou je me kunnen laten weten óf je nog mee wilt doen en zo ja óf je woensdag rond die tijd bereikbaar bent en op welk nummer? Ik ontvang je reactie graag per e-mail.

Zal ik het doen?!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Zal ik het doen?

Tuurlijk.

Zo kun je nog beroemder worden dan je al bent!

4:17 PM  
Anonymous Anonymous said...

beetje een richard-opmerking, maarre krijg je er geld voor? Anders is het voor hun wel heel makkelijke tijdschrift vulling natuurlijk. :)

riZZy

6:05 PM  
Anonymous Anonymous said...

superhip!! doen!

6:07 PM  
Anonymous Anonymous said...

oowja,

natuurlijk wel sowieso erg gaaf dat je uitgekozen bent!!! :D

riZZy

12:41 AM  
Blogger ploenk said...

En het is niet voor het tijdschrift :P
Oke, ik doe het.

9:40 AM  
Anonymous Anonymous said...

Gefeliciteerd met deze leuke uitdaging!Janh

9:45 AM  

Post a Comment

<< Home