April 03, 2005

Fijne dag

Wow, het was een tijdje geleden, maar vandaag heb ik echt een leuke dag gehad! Ondanks mijn verkoudheid (of wellicht hooikoorts) waar ik sinds gisteren last van heb. Het was ook wel even vroeg opstaan, maar toen kreeg ik ook wat!

Om 9.00 zaten we in de trein naar Amsterdam. Daar zijn we gratis naar de film 'Coach Carter' geweest. De film was vrij standaard, maar wel oké. Om 13.00 zaten we bij Hot 'n Cold aan de cappuccino en een foccaciabroodje met beenham. Daarna hebben we lekker door onbekende delen van de stad geslenterd. Het was ook zulk mooi weer! Helaas had ik geen fototoestel bij me. Dus volgende week weer! Ohja, en dan gaan we ook weer versgeperst sinaasappelsap kopen bij de Albert Heijn, jummiejummiejummie!

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

En Marjolein dan?

12:45 PM  
Blogger ploenk said...

We zijn niet geweest :(

10:34 AM  

Post a Comment

<< Home