March 24, 2005

Slecht geheugen

Een tijdje terug heb ik de film 'Unbreakable' opgenomen. Ik wist namelijk niet meer zeker of ik die al had gezien. Vanavond besloot ik hem te gaan kijken. Het leek er op dat ik hem nog niet gezien had. Na vijf minuten durfde ik hardop te zeggen: "Joepie, ik heb hem inderdaad nog niet gezien!". Een paar seconden later kreeg ik het gevoel dat dit tóch niet waar was. Met gemengde gevoelens keek ik verder. Een tijdje later wist ik het zeker: ik ken deze film. Maar ik had geen idee wat er verder zou komen. En al helemaal niet hoe hij af zou lopen. Ik heb de film lekker afgekeken. Hoe de film eindigde wist ik pas toen hij echt geëindigd was. Ik weet nu ook waarom ik me het einde niet meer kon herinneren; echt speciaal was het niet. (Of het nu wel of niet positief is dat mijn geheugen slecht is, laat ik even buiten beschouwing.)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home